СОФТУЕР - Програма Dream Pos - софтуер за Хотели
Програма "Dream Pos" - Хотел e информационна система за цялостно управление дейността на хотел. Проектирана е за работа както на самостоятелен компютър, така и за работа в мрежа. Може да се работи от едно до неограничен брой работни места. Състои се от два модула - "Продажби" и "Склад". Продуктът има вградена многозадачност, което го прави уникален в сравнение с конкурентните продукти. Програмата позволява да се изготвят различни типове документи, като складови разписки, проформи фактури, фактури и всички видове приходно - разходни документи. Системата има възможност за печат на всички видове принтери, инсталирани в MS Windows.
От модул "Продажби" се осъществяват продажби на услуги от обекта с връзка към фискално устройство, както и моментно издаване фактури на клиент. Независимо че работи като отделна програма, той е свързан с базата данни и с него могат да се издават фактури, да се следи наличност на инвентар в реално време, както и да се генерират при необходимост отстъпки и надбавки, да се разпечатват отчети и приключване на смяна, да се водят няколко клиентски сметки едновременно. Изгледът на програмата е опростен, а работата на оператора изисква минимални компютърни познания. В зависимост от глобалната настройка на системата за по лесна работа модул "Продажби" може да се конфигурира предварително, според индивидуалните изисквания на всеки клиент.
Чрез вариантите на модул "Продажби" не се губи функционалността на програмата, а настройва екраните за работа, така че да са най - удобни за работа на потребителите. Модул "Продажби" може да бъде конфигуриран за работа със сензорен екран. Системата позволява работа с няколко обекта едновременно. Модулът може да работи с повечето производители на фискални устройства на българския пазар, както и с бар код скенери, магнитни и безконтактни четци.
Свържете се с нас. Ние ще отговорим на всички ваши въпроси.